A wArMiNg WeLcoMe FrOm SuPeRmOm...






SaLaM... HeLlO... oLa...

As a housewife, looks like I have very much time.. but the truth I'm too busy manage my family, my spouse, my kids and my house.. I really dont have time for myself ! It make me tired and sometime stress too..

Writing blog is 1 of my way to releif my stress.. Hopefully All Bloggers will support my blogs, be my follower.. and enjoy..

See you...

Peace - Super Mom







Thursday, September 16, 2010

Pancake oh Pancake

Last night, kami sekeluarga menjamah pancake.. made by beloved hubby :-) . Thanks babe..

My kids love pancake so much especially the eldest "Arif" (5 years old),.. just imagine he can finished 4 pcs by himself. Sambil makan, tersenyum bila teringat Arif cakap "Mama, Arif tak suka pancake Melayu, Arif suka pancake English"...

Strawberry Pancake
                                                                                                       
Mesti pelik kan, ada pulak version pancake Melayu dan English?? Sebenarnya Arif tak suka lempeng, so pancake Melayu yg dia cakap tu lempeng la.. Kalau nak Arif mkn so kena la buat English pancake serve with it syrup, ice cream and mix fruits.. hmmmmm

Apa-apapun tak da la beza sgt kan.. cuma a little bit different in recipe and the way it served.. For me the English style is more attractive and of course it taste delicious when you eat with pancake syrup, ice cream and mix fruits. Anyway.. its delicious dinner wlpn biasanya people eat pancake for breakfast.. Ah tak kisah lah..

2 comments:

  1. akum..

    wah bagusnya suami akak menolong untuk prepare makan malam. harap2 akak adalah memberinya pujian yg besar. mesti suami akan suka hati kalau isterinya memuji atau menghargai usahanya. makin tambahlah syg suami akak terhadap akak.. iAllah..=)

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam... alhamdulillah, hubby akak rajin memasakn sedap pulak masakannya.. Pujian mmg kena bg kan??? :) insyaallah..mudah2an ya Liana.. thanks atas doa.. Amin.. rajin2 la visit blog akak ni.. dah lama x update .. bertambah lg sorang baby tu yg agak bz.. :)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda