A wArMiNg WeLcoMe FrOm SuPeRmOm...






SaLaM... HeLlO... oLa...

As a housewife, looks like I have very much time.. but the truth I'm too busy manage my family, my spouse, my kids and my house.. I really dont have time for myself ! It make me tired and sometime stress too..

Writing blog is 1 of my way to releif my stress.. Hopefully All Bloggers will support my blogs, be my follower.. and enjoy..

See you...

Peace - Super Mom







Wednesday, September 15, 2010

Salam Eid Mubarak 1431H

Masih belum terlambat rasanya untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang sudi mengikuti blog saya. Memandangkan saya masih baru di dalam arena blogging ini, diharap anda semua sudi memberi komen, tunjuk ajar dan pendapat supaya saya dapat menulis dan menghasilkan satu blog yang menarik..

Untuk itu saya dedikasikan lagu Menjelang Hari Raya nyanyian DJ Dave untuk semua..

Selamat Berhari Raya

Ikhlas dari, Super Mom